Keller&Mayer Mindent a helyére - oktató játék

Keller&Mayer Mindent a helyére - oktató játék

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!
Legutolsó ismert ár (2023-11-01): 3300.00

További termékek a kategóriából

További Keller&Mayer termékek: Keller&Mayer Társasjáték

Hasbro Találd Ki (C2124) Társasjáték 6 890 Ft-tól Hasbro Találd Ki (C2124) Gigamic Quarto Mini Társasjáték 6 710 Ft-tól Gigamic Quarto Mini Gigamic Quarto Classic Társasjáték 9 390 Ft-tól Gigamic Quarto Classic Gigamic Quarto Deluxe Társasjáték 16 990 Ft-tól Gigamic Quarto Deluxe

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Játékosok száma 2
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A játékról röviden:  Keller&Mayer kiadó játéka 3-6 éves gyerekeknek, 1-4 játékos számára egy játszószobába vezeti a kis játékosokat, ahol el kell pakolniuk az elől maradt játszóeszközöket
 
  Mit kapunk a dobozban?  1 játéktábla, 1 szín-dobókocka, 1 szám-dobókocka, 12 kis fa építőkocka, 7 memóriakorong, 12 jutalomkorong     A játék menete:  Az első játék előtt óvatosan kivesszük a memóriakorongokat és a jutalomkorongokat a keretből. A jutalomkorongokat a dobozba tesszük, a memóriakorongokat pedig képpel lefelé az asztalra fektetjük.  Ezután a kis építőkockákat tetszőlegesen felállítjuk a tábla négy sarkában található piros keretes mezőkre. A játékban ezek fogják betölteni a bábuk szerepét.  A játékot a legidősebb kezdi, dob mindkét kockával. A szín kocka azt mutatja, hogy melyik színű építőkockával kell lépnie, a szám kocka pedig, hogy mennyit. Csak az építőelem színének kell stimmelnie, az, hogy milyen formája van, most nem számít. Viszont ha csillagot dob a játékos, fel kell fordítani egy-egy memóriakorongot a szín és a forma közül. Ez fogja meghatározni, hogy melyik bábúval kell lépnie. Érdemes megjegyezni, melyik korong mit rejt. Ha újra csillagot dob valaki, így már tudhatja, melyik szín vagy forma hol is van.  Ha már nincsen ilyen forma a játéktéren, vagy ha olyan színt dobott ki valaki, ami már nincs fent, akkor nem léphet. Meg kell várnia, amíg újra rá kerül a sor.  A bábukkal sosem lehet átlósan haladni, csak is lap oldalon.  A cél, hogy a gyerekek elvezessék a játékelemeket az azonos formával jelölt mezőkig. Ekkor berakhatják a dobozba az építőkockát, és vehetnek cserébe egy jutalomkorongot.  Nem kell pontos értékkel elérkezni a mezőig. Ha valaki többet dobott, mint kellett volna, akkor is berakhatja a dobozba az elemet.  A játékot lehet könnyíteni a kisebbek számára úgy, hogy kivesszük a memóriaelemeket. És ha valaki csillagot dob, akkor egy tetszőleges bábut mozgathat.
 
  Hogyan lehet nyerni?  A játékot az a gyermek nyeri, akinek a legtöbb jutalomkorongot sikerült összegyűjtenie.
 
  Végezetül:  A Mindent a helyére egy aranyos kis játék a kicsiknek, akik játszva gyakorolhatják vele a formafelismerő és a színfelismerő képességüket. Valamint fejleszti az emlékezőképességüket.   SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!


Így is ismerheti: Mindent a helyére oktató játék, Mindentahelyéreoktatójáték, Mindent a helyére oktató játék, Mindentahelyére-oktatójáték

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.