Frank Állatok és kicsinyeik

Frank Állatok és kicsinyeik

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
A játék célja
A kifejlett állatok összepárosítása kölykükkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.

A játék menete
Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. A párosítást a háttér színe is segíti. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az állatot és kicsinyét.

A játékban megjelenő állatok:
medve, lepke, tehén, tyúk, oroszlán, hal, kacsa, elefánt, sas, szarvas, ló, kecske, béka, liba, kenguru, macska, kutya, bagoly, panda, pingvin, birka, hattyú, tigris, bálna

További játékvariációk

Játékosok száma: 1-4

Memóriajáték
Tegyük az asztalra képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.

Gyorsasági játék
A játékvezető információi alapján kell megkeresni az állatokat, pl. : „Keresd meg azt az állatot, amelyik csontot eszik!. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze.

Barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik állatra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti az állat képét, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer.

Fordított barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is.

Csoportosítás
Csoportosíthatjuk az állatokat különféle szempontok szerint: háziállatok-vadállatok, lábak száma, élőhely stb.

Ki az anyukám?
Nevezzünk meg egy állatkölyköt, pl. : hernyó, boci, ebihal stb. A gyermekek találják ki, hogy mely kifejlett állat kicsinyét neveztük meg. Versenyezhetnek is a játékosok a fent leírt módon.

Ki a gyerekem?
Az előbbi játék fordítottja: a kifejlett állatot nevezzük meg, és a gyermekeknek az állatok kicsinyének nevét kell megmondaniuk.

további fejlesztési területek:
- iránydifferenciálás
- vizuális memória
- auditív memória
- figyelem
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- társas készségek

Így is ismerheti: Állatokéskicsinyeik

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.